Om de Dizkartes vereniging draaiende te houden, houdt het Bestuur toezicht. Elk jaar vormen 7 leden het Bestuur van de Vereniging. Ieder lid heeft zo zijn eigen taken en verplichtingen. Het Bestuur is zowel overdag als in de avond aanwezig op de kroeg. In verband met het Lustrum dat dit jaar plaats zal vinden zijn er 3 bestuursleden toegevoegd. Dit jaar is er dus een 10 koppig bestuur gevormd. Vind hieronder de functiespecifieke informatie van het 36ste Bestuur der A.S.V. Dizkartes.
Voorzitter
Guy Kortes
De Voorzitter van de Vereniging heeft de leiding over het dagelijkse Bestuur en is het gezicht voor alle leden en daarbuiten. De voornaamste taken van de Voorzitter zijn speeches geven, zorgen dat het beleid wordt uitgevoerd en het Bestuur aansturen. Ook heeft de Voorzitter nauw contact met de gemeente, de RUG, de Hanzehogeschool, de politie en de brandweer. Daarnaast is de Voorzitter bezig met dagelijkse taken, waardoor hij altijd te vinden is in de bestuurskamer.
Contactgegevens:
Secretaris
Hilde Emmens
De Secretaris is de rechterhand van de Voorzitter en zorgt er mede voor dat het beleid goed ten uitvoer wordt gelegd. Ook is de Secretaris het meest bezig met en heeft de meeste kennis van het juridische aspect van de Vereniging, het archief en het oudleden verband (de SdDS). Ook notuleert de Secretaris alle vergaderingen en is de Secretaris de belangrijkste contactpersoon binnen het Bestuur. De Secretaris geeft ook leiding aan de Almanakcommissie, de FAC en de ITcie.
Contactgegevens:
Penningmeester Vereniging
Tom Geerdink
De Penningmeester Vereniging (Penver) gaat over de financiële zaken aan de Verenigingskant en over het geld aspect van de verschillende commissies binnen Dizkartes. De Penver stelt een begroting op en houdt overzicht van de cijfers samen met de Pensoc. Deze cijfers worden op de Algemene Ledenvergadering gepresenteerd. De Kascommissie controleert de Penver.
Contactgegevens
Penningmeester Sociëteit
Diederick Heijne
De Penningmeester Sociëteit (Pensoc) gaat over de financiële zaken aan de Sociëteitskant. De Pensoc regelt de financiën van de Soccie, de Kluscommissie en de Licht- en Geluidscommissie. De Pensoc stelt de begroting op en maakt de (half)jaarcijfers samen met de Penver. Deze cijfers worden op de Algemene Ledenvergadering gepresenteerd. De Kascommissie controleert de Pensoc.
Contactgegevens
Bestuurslid Intern
Bente Atema
Het Bestuurslid Intern heeft de leiding over en begeleidt de meeste commissies binnen Dizkartes. De commissies die onder haar vallen zijn: Clubcie, Diescommissie, Feestcommissie, Festivalcommissie, Integracie, Introductiecommissie, Kampcommissie, KEI-commissie, Musicie, Ouderejaarscommissie, Snowcie en Zeilkampcommissie.
Contactgegevens
Bestuurslid Extern/Vicevoorzitter
Danique Boerrigter
Het Bestuurslid Extern onderhoudt de externe contacten van de Vereniging. Zij heeft contact met andere studentenverenigingen in Groningen, de media en de pers. Verder begeleidt het Bestuurslid Extern de Acquisitiecommissie en de Marketeerscie.
Contactgegevens
Bestuurslid Sociëteit
Wouter Gieskes
Het Bestuurslid Sociëteit is de baas van de Kroeg. Zij gaat over de planning van de Barcommissarissen en tappers, ze zorgt ervoor dat de kroegavonden goed verlopen en het pand in goede staat blijft. Zij geeft daarvoor leiding aan de Soccie, de Kluscommissie, de Licht- en Geluidcommissie, de vrimibocie, de sustainabilicie en de Commissie van Beheer (CvB). Voor het gebruik van ruimtes op de Sociëteit kan er gemaild worden naar ruimtereserveren@dizkartes.nl, voor andere zaken kan er gemaild worden naar onderstaand mailadres.
Contactgegevens
Bestuurslid Lustrum Intern
Julia Levering
Het Bestuurslid Lustrum Intern heeft de leiding over en begeleidt dit jaar de Lustrum commissies binnen Dizkartes. Ook is de Lustrum Intern verantwoordelijk voor het Lustrumprogamma en - activiteiten, de artiesten en is hét aanspreekpunt voor leden omtrent het Lustrum.
Contactgegevens
Penningmeester Lustrum
Daan Vorsteveld
De Penningmeester Lustrum (Penlus) gaat over de financiële zaken aan de Lustrum kant. De Penlus regelt alle financiën van het Lustrum, de begroting en de boekhouding, eindverantwoordelijk voor de kaart- en muntverkoop en stuurt samen met de Lustrum Intern de Lustrumcommissies aan. De Kascommissie controleert de Penlus.
Contactgegevens
Bestuurslid Lustrum Locatie & Bar
Marc Tuenter
Het Bestuurslid Locatie & Bar is eindverantwoordelijk voor de op- en afbouw van de locatie en logistiek. De Lustrum Locatie en Bar is ook eindverantwoordelijk voor de planning en de coördinatie van de Lustrummedewerkers, aansturen Klustrum en Eventmanagers, de drank en voorraad en alle logistieke draaiboeken.
Contactgegevens