Gomibo Group (aanvankelijk MobielWerkt B.V.) werd in 2006 opgericht door Jeroen Doorenbos & Jeroen Elkhuizen. De telecommarkt was toen een enorm chaotische markt met veel aanbieders die allemaal claimden de beste deal te hebben. De focus lag op het behalen van targets en niet op de behoeften van de klant. Beide Jeroenen besloten de mobiele wereld te veranderen door de klant écht voorop te stellen. Dit realiseerden ze door een platform te bouwen waarop het gemakkelijker is om te vinden wat bij je past. Ze stelden zichzelf de voorwaarde om hun klanten te behandelen zoals ze ook hun eigen familie zouden behandelen en werden daarmee de initiators van een klantgerichte telecomindustrie. Door constant alles te willen verbeteren, legden ze de lat in de industrie steeds hoger. Denk aan het contract voor je abonnement via een iDeal-verificatie ondertekenen, een klantenservice die ’s avonds en in het weekend bereikbaar is, de beste en klantvriendelijkste retouropties, maar ook het oprichten van een eigen klantgerichte telefoonverzekering. Al deze veranderingen waren revolutionair en zorgden voor een positieve beweging in de telecomindustrie. Ook onze goede software die een assortiment van twintig miljoen mogelijke combinaties tot één perfect voorstel weet te reduceren, draagt hieraan bij. Onze vernieuwende drive is tot op de dag van vandaag niet veranderd. Door altijd te blijven nadenken over hoe iets beter en gemakkelijker kan, blijven we onszelf ontwikkelen en groeit onze organisatie iedere dag. Met inmiddels meer dan 750 collega’s werken we iedere dag aan een gemakkelijke toegang tot de digitale wereld. Met dit doel voor ogen zijn ook alle verschillende merken van Gomibo Group ontstaan. We vertellen je hieronder meer over alle merken van Gomibo Group en onze kernwaarden.